Hvis du skulle opleve en fejl eller mangel på din leverede vare, da kontakt vores kundeservice på mail:
Admin@copenhagenluxe.dk og følg nedenstående anvisninger. 

Hvis du mod forventning modtager en forkert vare - så kontakt vores kundeservice på Admin@copenhagenluxe.dk
Vi betaler altid returfragten ved forkert leverede varer, eller medsender en fragtfri returlabel med den rigtige vare. 
Vi kan ikke refundere penge for fragetn af forkert leverede varer hvis kunden selv vælger at sende varen tilbage. 

Inden du reklamerer er det måske en god ide at læse, "afklaring", "punkter der skal overholdes" og "Hvilke reklamationer afvises typisk". 

For at vi kan håndtere reklamationen hurtigst muligt bedes du i mailen skrive:
- Ordrereference (Består af bogstaver, og står på den medsendte faktura). 
- Style nr. og størrelse. 
- Billede af årsagen til reklamationen. (Det er vigtigt at man kan se hvad billederne forestiller, og at de hverken er slørrede eller i meget dårlig opløsning.

Når vi modtager mailen kigger en af vores medarbejdere på billedet, hvor vi i de fleste tilfælde kan finde en løsning over mail.  (Husk at vores kundeservice holder lukket lørdag og søndag).

I nogle tilfælde er vi nødt til at få varen ind til undersøgelse. Ved denne procedure sender vi en returlabel på mail, der skal printes. Varen skal pakkes forsvarligt, og sendes indenfor 3 hverdage. Hvis varen ikke er sendt indenfor 3 hverdage - da kan reklamationen afvises!

Afklaring

Er der overhovedet noget galt med varen eller har fejlen en betydning for varens udseende eller funktion?
Skyldes det, der er galt, en oprindelig fejl ved varen. Altså en fejl sket på fabrikken? 
Er du selv skyld i fejlens opståen ved forkert brug eller er varen bare almindelig slidt

Punkter der skal overholdes

Du skal reklamere øjeblikkeligt efter du har konstateret manglen. Du skal altså reagere indenfor rimelig tid. 
Du må ikke benytte varen efter manglen er konstateret. 
Du skal sende varen tilbage til os indenfor 3 hverdage efter du har modtaget returlabel. 

Overholdes ovenstående punkter ikke er vi i vores ret til at afvise din reklamation.

Hvilke reklamationer afvises typisk?

Almindeligt slid. Både generelt men især i områder som oplever meget slidtage.

Når fejlen skyldes forkert brug af varen, herunder forkert vask eller behandling. Hænger du fast i noget som
forårsager en løbe fejl i materialet, et hul eller en revne. Da er det ikke en reklamation. 

Det skal være en produktionsfejl, før der er tale om en reklamation. 

Forkert vask eller behandling. F.eks. når produktet har være opvarmet for meget. Dette gælder også tørretumbling. 

Der er som udgangspunkt ikke reklamationsret på knapper, palietter, sten eller lign. Men vi er ofte hjælpsomme med at sende en ny knap mv. hvis den er tabt. 

Er der tale om en løs syning på en nyere vare kan dette ordnes selv. Evt. mod et mindre afslag. 
Almindelig overskuds tråd er ikke en reklamation, og kan blot fjernes.