Ofte stillede spørgsmål

Julegaver 2021
Julegaver kan returneres t.o.m d. 9. Januar 2022. Du skal blot oplyse, at det er en julegave i kommentarfeltet ved ordren. Uden bemærkning, gælder almindelig 14 dages fortrydelsesret.

Kan jeg afhente ordren i en fysisk butik? 
Ja, det er muligt at afhente i ordren i vores fysiske butik i Roskilde. Hvis det ønskes at ordren afhentes i en af vores andre fysiske butikker – da kan dette aftales enten pr. telefon eller mail. Det kan dog forventes at der er 1 dags længere leveringstid – hvis ikke den pågældende butik har alle varer på lager. 

Hvad koster fragten?
Vi har gratis fragt på alle ordre indenfor Danmark uanset beløb til en GLS eller DAO pakkeshop.

Hvad koster det at sende retur? 
Vi har gratis retur på alle ordrer indenfor Danmark. I alle pakker indenfor Danmark medfølger en returlabel, som du blot klistrer uden på pakken og afleverer i en GLS pakkeshop.
Læs mere om retur her.

Der er gået mere end 3 hverdage og jeg har ikke modtaget min pakke? 
Henvend dig på mail eller pr. telefon og hav dit ordre nr. klar, så hjælper vi dig med at lokalisere pakken. 
Vi gør dog opmærksom på, at der ved Black friday og i julen kan forekommer mindre forlænget leveringstid hos GLS og DAO pga. travlhed.

Hvis en vare er udsolgt, kommer den så igen? 
Hvis en vare ikke er på lager i den ønskede størrelse, så kan vi ofte være behjælpelige med at forsøge at få den rigtige størrelse hjem. Henvend dig på mail eller pr. telefon og hav gerne style nr. klar på den style du søger. 

Kan jeg returnere i alle fysiske butikker?
Ja, det kan du godt. Medbring blot din faktura og husk at være indenfor de 14 dages fortrydelsesret.
Sko fra mærket ShoeBiz Copenhagen kan dog ikke returneres i vores butik i Århus.

Hvis du ikke fik besvaret dit spørgsmål her, så er du altid velkommen til at kontakte os med yderligere spørgsmål i vores chat.

Shopping Cart