...

Handelsbetingelser

Følgende handelsbetingelser er gældende ved køb af varer hos Copenhagenluxe.dk. 
Alle aftaler der indgåes med Copenhagenluxe.dk er underlagt dansk lovgivning.

 1. GENERELT
Alle priser på hjemmesiden følger Copenhagen Luxe vejledende priser. Der prismatches ikke.
Alle priser er angivet i Danske Kroner (DKK) inklusiv moms, men eksklusiv leveringsomkostninger.

2. EJERFORHOLD
Copenhagenluxe.dk (herfter: os og vi) er ejet og drevet af anpartsselskabet Mondena ApS
CVR: 3883 8997

Adresse:
Strandboulevarden 23, 4. Tv.
DK – 2100 København Ø

Webshoppens adresse & lager:
Copenhagen Luxe
Grønnegade 2,
DK – 4000 Roskilde

Kontaktoplysninger for webshoppen:
Telefon: +45 25 55 50 66 (Tirsdag – Fredag 11 – 14)
E-mail: Admin@copenhagenluxe.dk

3. ORDREAFGIVELSE

Når der afgives en ordre hos os, vil vores system automatisk sende en E-mail til ordreafgiver, hvoraf ordrer nummer vil fremgå. Dette er udelukkende en elektronisk kvittering for at ordren er modtaget. 
Ordrer er først bindende når ordreafgiver modtager E-mail om afsendelse af ordren. Ordreafgiver er ansvarlig for at opgive korrekte oplysninger: E-mail, Telefonnummer og Adresse ved privatlevering.

Vi har mulighed for at annullere hele eller dele af din ordre, som følge af trykfejl, tekniske problemer, lagerfejl eller lignende.

4. BETALINGSPROCESSEN
Ønskede varer lægges i kurven. Der kan ændres i kurvens indhold helt frem til betalingen af ordren.
Rabatkoder, Tilgodekoder og Gavekortskoder skal være indtastet og fratrukket totalen ved købets gennemførelse. Ordreafgiver er ansvarlig for at have indtastet eventuelt rabatgivendekode og tjekke beløb er fratrukket før betaling af beløbet godkendes. Ved problemer kan kundeservice kontaktes på admin@copenhagenluxe.dk. For hurtig sagshåndtering fremsend eventuelle skærmdump af fejlkoder eller rabatkode, som forsøges benyttet. 
Fragt for ordren vil blive udregnet ved valg af leveringsmetode i bestillingsprocessen.
Når ordre skal afgives “gå til kassen” og udfyld kontaktoplysningerne navn, adresse, E-mail og telefonnummer,, samt vælg leveringsmetode og betalingsmetode. Ordreafgiver er ansvarlig for at have indtastet alle oplysninger korrekt. 
Du kan ændre oplysninger og indhold i kurven frem til der er trukket “Godkend ordre”.

5. BETALING
Vi modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, Mobilepay, PayPal, Applepay og GooglePay.
Ved betaling med Mastercard wil ordrebeløbet blive reserveret på køber konto.
Danske kunder kan, ved ordrer over 300DKK, vælge afbetalingsordning med Anyday delbetaling, hvor man kan blive godkendt til at låne og opdele købet i 4, 6, 8 eller 10 betalinger hos Anyday. 
Betalinger trækkes først, når den fysiske pakke er afsendt eller lagt klar til afhentning. Betalinger for virtuelle ordre, trækkes først, når varen er afsendt virtuelt.
Alle priser på hjemmesiden følger Copenhagen Luxe vejledende priser. Der prismatches ikke.
Alle priser er angivet i Danske Kroner (DKK) inklusiv moms, men eksklusiv leveringsomkostninger.

6. LEVERING

Order bestilt hos os sendes med GLS Danmark eller PostNord Danmark. Med undtagelse af enkelte lande, hvor der kun kan vælges levering med GLS. Der bestræbes efter at alle pakker afsendes hurtigst muligt. Pakker afhentes af fragtselskaberne alle hverdage kl. 11-13. Ordrer afgivet inden disse tidspunkter bestræbes efter at blive afsendt samme dag.
Weekender og helligdage holder lageret lukket og pakker afsendes efterfølgende hverdag. Ved højsæson, kampagner, lønningsperiode, lagerfejl og tekniske udfordringer kan der ske forlænget leveringstid.

Når ordren er afsendt modtager ordreafgiver mail fra Shipmondo, Copenhagenluxe.dk og GLS om en pakke er afsendt med tilhørende tracking information. 
Har ordreafgiver GLS og PostNord app tilknyttet de oplyste kontaktoplysninger, telefonnummer og E-mail, vil pakken også kunne spores her.

LEVERING DANMARK
Ordre indenfor Danmark kan bestilles med GLS og PostNord enten som privatlevering ellert til pakkeshop.
Order på mere end 298DKK giver gratis fragt til Pakkeshop. Ordrer på mindre end 298DKK vil levering til pakkeshop koste 35DKK.
Levering til privatadresse koster 49DKK uanset ordrebløb.

Ordrer kan også fragtfrit bestilles til afhentning på webshoppensadresse:
Grønnegade 2,
DK – 4000 Roskilde
Ordrer kan afhentes hverdage kl. 10:00 – 14:00. 

Ved alle leveringsformer bestræber vi os på, at have afsendt alle ordrer indefor 1-2 hverdage – Bornholm 2-3 hverdage. Afsendelsesdatoen er ikke inkluderet i estimaterne for levering.
Ved højsæson, kampagner, lønningsperiode, lagerfejl og tekniske udfordringer kan der ske forlænget leveringstid.
*Ved levering til privat adresse leveres pakken typisk mellem kl. 7-16. Det er ordremodtagers ansvar at være tilgængelig i den leveringsperiode Fragtselskabet oplyser. Er der ikke nogen hjemme på adressen eller er fragtmanden forhindret adgang til adressen, vil pakken automatisk blive videresendt til nærmeste udleveringssted. I sådanne tilfælde refunderes fragtbeløb ikke.

LEVERING TIL ANDRE LANDE
Vi leverer til et udvalg af lande udenfor Danmark med GLS eller PostNord. Enkelte lande har GLS ikke distribution, hvorfor pakken vil overgå til et fragtselskab i det pågældende land ved ankomst til leveringslandet.
Leveringstiden indenfor EU er estimeret til 2 – 5 hverdage og uden for EU 5 – 10 hverdage. 

Sverige Pakkeshoplevering (Fragtfrit over 499DKK) 59DKK med PostNord & 69DKK med GLS (DB Schenker)    /   Privatlevering 89DKK med PostNord
Tyskland Pakkeshoplevering 149DKK / Privatlevering 169DKK
Belgien Pakkeshoplevering 149DKK/ Privatlevering 179DKK
Luxemburg Pakkeshoplevering 149DKK / Privatlevering 179DKK
Holland Pakkeshoplevering 149DKK / Privatlevering 179DKK
*Norge Privatlevering 249DKK
*Storbritannien Privatlevering 429DKK
*USA Privatlevering 779DKK
Schweiz Privatlevering 299DKK
Finland Privatlevering 449DKK
*Færøerne Privatlevering 329DKK
*Grønland Privatlevering 349DKK
*Spanien Privatlevering 303DKK
Ved spørgsmål og levering til andre lande kontakte kundeservice admin@copenhagenluxe.dk. 

*Ved bestilling til lande uden for EU, kan kunden blive pålagt importafgifter og skatter. Kunden er selv ansvarlig for betaling af sådanne afgifter. Bemærk at vi ikke har kontrol over disse gebyrer og ikke kan forudsige deres beløb. Kontakt dit lokale toldkontor for yderligere information, før du afgiver din ordre. Bemærk desuden, at du skal overholde alle gældende love og regler i det pågældende land, som varerne bestilles sendt til. 

BEMÆRK! Der kan tilkomme tillæg ved levering til enkelte ø’er & Grøndlandske postnumre. Af denne årsag er det derfor ikke muligt at bestille til Baleares, Ceuta, Melilla, Las Palmas, og Tenerif i Spanien. For nærmere information kontakt kundeservice
admin@copenhagenluxe.dk. 

 

7. FORTRYDELSESRET
Vi giver 14 dages fuld fortrydelsesret gældende fra den dag du har modtaget ordren. De 14 dages fortrydelsesret frafalder, hvis varens stand er forringet. Læs mere under punkt 10. Varens Stand.

Efter Købeloven for E-handel, skal fortrydelse skriftlig meddeles senest 14 dage efter levering og Returordren være i hænde på lageret senest 14 dage efter vi er blevet informeret om benyttelse af fortrydelsesret. Ønske om fortrydelse skal ske til mail admin@copenhagenluxe.dk, hvor der gøres klart og tydelig opmærksom på ønske om brugen af fortrydelsesret.

Der kan fortrydes hele eller dele af en ordre. Ved fortrydelse af dele af et køb, refunderes leveringsomkostninger ikke.

Der kan ikke fortrydes ved blot at nægte modtagelse af pakken, da der ikke i sådan tilfælde vil være tale om tydelig skriftlige meddelelse. Pakker ligge i pakkeshops i 7 dage før de sendes retur til os som uafhentet. Har du derfor ikke modtaget besked om leveringen indenfor 2-3 hverdage fra pakkens afsendelse anbefaler vi at tjekke dit tracking id, kontakte Fragtselskabet eller vores kundeservice på admin@copenhagenluxe.dk. Uafhentede pakker koster et gebyr svarende til den originale basis fragtpris, som vil blive fratrukket din ordre. 

Det er eget ansvar at holde styr på, at pakken er afhentet indenfor fristen. Ønsker du stadig pakken, men har glemt eller er blevet forhindret i at hente pakken, kan du ved besked om “Uafhentet pakke” angive ønske om at få pakken tilsendt igen. Da dette er en ekstra fragtudgift opkræves der for genafsendelse almindelig fragt. Da der kun er én gratis fragt pr ordre til pakkeshop, vil der isåfald bliver opkrævet 35DKK ved genlafsendelse til en pakkeshop. Ønskes pakken leveret med anden forsendelsesselskab eller form kan dette også lade sig gøre. Blot gør opmærksom på dette i den angivne besked. Se fragtpriser under punkt 6. Levering.

8. RETURNERING
Alle ordrer skal sendes retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra du har modtaget den. 

RETURNERING AF DANSKE ORDRER
Hos Copenhagenluxe.dk giver vi én gratis retur på alle ordrer fra Danmark ved benyttelse af den medfulgte returlabel i pakken. Der medfølger kun en returlabel pr ordre. Skulle du fortryde en vare efter at have sendt dele af din ordre retur vil 2. returnering være på egen regning. Det er dog i sådan tilfælde muligt at købe en returlabel gennem os til blot 35DKK. Blot kontakt vores kundeservice på mail admin@copenhagenluxe.dk. 
Ved indlevering af returpakker anbefales det at få kvittering for afsendelse, som dokumentation for pakkens forsendelse.
Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind og at den kommer sikkert frem til os.

Du kan også vælge at returnere og bytte din vare i en af vores butikker. Blot medbring alle dokumenter, faktura & returseddel, der fulgte med i pakken indenfor de 14 dages fortrydelsesret. Ordrer betalt med Anyday delbetaling, online gavekort og online tilgodebevis, kan ikke returneres i vores butikker. 

Behandlingstiden fra vi har modtaget din returpakke er typisk 2-5 hverdage. Alle returpakker gennemgås i kronologisk rækkefølge. Kontakt til kundeservice pr mail eller telefon fremskynder derfor IKKE returneringsprocessen. Er du derfor i tvivl om din pakke er nået sikkert frem kan du tracke din returpakke på forsendelsesselskabets hjemmeside med pakkens tracking information, som du finder på kvitteringen du modtager når du sender din returpakke i pakkeshoppen. Har du nogle spørgsmål angående returpakkens vej kontakt forsendelsseselskabets kundeservice. Når din returordre er gennemgået og godkendt, vil kunden modtage E-mail om dette.

RETURNERING AF SVENSKE ORDRER
Ønsker du at returnere din ordre købt på Copenhagenluxe.dk er dette for egen regning. I alle Svenske ordrer medfølger en returlabel fra samme selskab, som ordren er afsendt med. Ønsker du at benytte denne returlabel fratrækkes 69DKK i fragtgebyr fra tilbagebetalingen. 
Ønsker du at benytte andet fragtselskab er dette på egen regning.

Pakken skal sendes direkte til webshoppens adresse:
Copenhagen Luxe
Grønnegade 2,
DK – 4000 Roskilde

Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshop, pakkeboks, swipbox etc. Samt kan vi ikke modtage leveringer om natte, hvorfor vi ikke anbefaler at benytte fragtselskaber som DAO.

Husk altid at få kvittering udleveret i pakkeshoppen ved indlevering af returpakken. Denne indeholder bevis for forsendelse samt information om returforsendelsen.

Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind og at den kommer sikkert frem til os.

Du kan også vælge at returnere og bytte din vare i en af vores butikker. Blot medbring alle dokumenter, faktura & returseddel, der fulgte med i pakken indenfor de 14 dages fortrydelsesret. Ordrer betalt med Anyday delbetaling, online gavekort samt online tilgodebevis, kan ikke returneres i vores butikker. 

Behandlingstiden fra vi har modtaget din returpakke er typisk 2-5 hverdage. Alle returpakker gennemgås i kronologisk rækkefølge. Kontakt til kundeservice pr mail eller telefon fremskynder derfor IKKE returneringsprocessen. Er du derfor i tvivl om din pakke er nået sikkert frem kan du tracke din returpakke på GLS.dk med pakkenummeret, som du finder på kvitteringen du modtager når du sender din returpakke i pakkeshoppen. Har du nogle spørgsmål angående returpakkens vej kontakt GLS kundeservice. Når din returordre er gennemgået og godkendt, vil du modtage en mail om dette.

RETURNERING AF ORDRER FRA ANDRE LANDE
Ønsker du at returnere din ordre købt på Copenhagenluxe.dk er dette for egen regning. Pakken skal sendes direkte til webshoppens adresse:

Copenhagen Luxe
Grønnegade 2,
DK – 4000 Roskilde
CVR: DK –  3883 8997

Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshop, pakkeboks, swipbox etc. Samt kan vi ikke modtage leveringer om natte, hvorfor vi ikke anbefaler at benytte fragtselskaber som DAO.

Husk altid at få kvittering udleveret i pakkeshoppen ved indlevering af returpakken. Denne indeholder bevis for forsendelse samt information om returforsendelsen.

Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind og at den kommer sikkert frem til os.

Du kan også vælge at returnere og bytte din vare i en af vores butikker. Blot medbring alle dokumenter, faktura & returseddel, der fulgte med i pakken indenfor de 14 dages fortrydelsesret. Ordrer betalt med Anyday delbetaling, online gavekort samt online tilgodebevis, kan ikke returneres i vores butikker. 

Behandlingstiden fra vi har modtaget din returpakke er typisk 2-5 hverdage. Alle returpakker gennemgås i kronologisk rækkefølge. Kontakt til kundeservice pr mail eller telefon fremskynder derfor IKKE returneringsprocessen. Er du derfor i tvivl om din pakke er nået sikkert frem kan du tracke din returpakke på GLS.dk med pakkenummeret, som du finder på kvitteringen du modtager når du sender din returpakke i pakkeshoppen. Har du nogle spørgsmål angående returpakkens vej kontakt GLS kundeservice. Når din returordre er gennemgået og godkendt, vil du modtage en mail om dette.

9. OMBYTNING AF VARER
Ønsker du at ombytte din vare til anden størrelse eller farve anbefaler vi at sende din ordre retur og lægge en ny ordre på den nye vare. Således får du varen hurtigere og er garanteret størrelsen er tilgængelig.
Ønsker du at tage chancen kan du notere på din retur seddel at der ønskes ombytning til anden størrelsen. Ombytning af farve kan KUN ske så længe varernes værdi er det samme. Vi gør dog opmærksom på, at der i disse tilfælde kan gå de 2-5 hverdages behandlingsprocess, som vi har blandt returpakker, hvorfor vi ikke kan garantere en vare ikke vil blive udsolgt i mellemtiden.
Det er ikke muligt at få lagt varer til side.

 

10. VARENS STAND VED RETURNERING
Ifølge købeloven for e-handel må du gerne prøve varen på, som du ville gøre i en fysisk butik. Du må altså afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er brugt eller indeholder mangler ved returnering, vil dette betyde, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur (alt afhængig af varens handelsmæssige værdi).
Sender du f.eks. en vare retur med brudt plombering eller uden original emballage (skoæske, smykkeæske, tag i nakken etc.) vil varen være anset som brugt og varens værdi forringet. Det er IKKE tilladt at f.eks. bruge skoæsken til dine sko som forsendelseskasse.
Oplevede du at den modtagede vare indeholdte fejl eller mangel SKAL kundeservice kontaktes via mail admin@copenhagenluxe.dk før andet foretages. Du må ikke forsøge at udbedre skaden uden dette er aftalt med vores kundeservice.

 

11. REKLAMATION
Når du handler hos copenhagenluxe.dk har du de lovpligtige 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, repareret, pengene tilbage eller afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten gælder fejl og mangler i materiale og/eller fremstilling af produktet. Det er et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller en anden skadeforvoldende adfærd. F.eks. hvis varen ikke er vasket korrekt og efter vaskemærkets instrukser eller ved forkert benyttelse af imprægnering.

  • Hvis begge parter bliver enige om et afslag i prisen frafalder reklamationsretten herefter på samme fejltype på varen.
  • Vælger du som forbruger at reparere på en vare, uden først at have kontaktet og aftalt dette med os, vil din reklamations ret bortfalde. Vasker du f.eks. varen for at afhjælpe en plet, vil din reklamationsret bortfalde, da skaden er forsøgt udbedret uden at reklamere til Copenhagenluxe.dk.
  • Tager du varen i brug efter, at have opdaget fejlen, vil din reklamationsret bortfalde.

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen eller fejlen ved varen. Dette gøres via mail til admin@copenhagenluxe.dk, hvor du oplyser dit ordre nummer og billeddokumentation af fejlen og varen.

Når vi modtager mailen kigger en af vores medarbejdere på billederne, hvor vi i de fleste tilfælde kan finde en løsning over mail.  (Husk at vores kundeservice holder lukket lørdag, søndag og helligdage).

I nogle tilfælde er vi nødt til at få varen ind til undersøgelse. Ved denne procedure sender vi en returlabel på mail, der skal printes. Varen skal pakkes forsvarligt, og sendes indenfor 3 hverdage. Hvis varen ikke er sendt indenfor 3 hverdage – da kan reklamationen afvises!

Når du har afsendt din skriftlige reklamation, må du ikke foretage dig noget med varen før du har fået instrukser fra vores kundeservice angående hvad der skal ske fremadrettet. Vælger du at betale for reparation af varen eller sende den reklameret vare retur på egen regning før du har fået instrukser derom af vores personale, refunderes eventuelle omkostninger ikke. Vores kundeservice skal altid vurdere en reklamation før andet må foretages!

PAKKEN VAR BESKADIGET UNDER LEVERING
Det er altid en god idé, at kontrollere, at pakken og dens indhold ikke er beskadiget, før du tager imod leveringen. Hvis pakken er beskadiget under transporten, skal du ikke modtage den eller kvittere for den, men kontakte vores kundeservice angående skaden. Pakken sendes så tilbage til os og vi tilbagebetaler ordren eller sender en ny pakke afsted.

Hvis du allerede har taget imod pakken, eller hvis anden har taget imod den for dig, skal du kontakte kundeservice indenfor 2 hverdage fra modtagelse på mail admin@copenhagenluxe.dk.
Send en mail med foto af pakkens stand, indholdet, fejlen på indholdet samt ordre nr. Du skal gemme emballage og pakkens indhold, da vi i disse sager skal reklamere til fragtselskabet.

12. TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Alle returneringer på hjemmesiden vil blive krediteret tilbage til via betalingstypen du har brugt ved købet. Det er ikke muligt for os at lave udbetalinger, hvorfor refunderinger heller ej kan ske til anden betalingsform end den originale betaling.
Returneres hele ordren vil eventuel leveringsfragt også refunderes – her refunderes en standard leveringsform til udleveringssted. Man kan også returnere dele af en ordre. Returneres kun dele af en ordre refunderes leveringsfragt ikke.
Når vi har refunderet pengene for det returnerede kan der gå 2-3 bankdage før du kan se pengene på din konto. I nogle tilfælde kan der gå op til 7 bankdage alt efter bank.
Har du betalt med gavekort eller tilgodebevis vil pengene blive sat tilbage på gavekortet eller tilgodebeviset. Det er ikke muligt at få ombyttet gavekort/tilgodebevis til kontanter.
Har du betalt med Mobilepay, Applepay eller GooglePay bliver pengene overført til det kort der er tilknyttet.

 

13. GAVEKORT
Ved køb af gavekort gælder de generelle handelsbetingelser.
Køb af gavekort kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud.
Gavekort er gyldige i 3 år fra købstidspunktet.
CopenhagenLuxe.dk gavekortet tilsendes ordre afgivers mail, som vedhæftet PDF fil der kan udprintes i A4 format.
OBS! Gavekort sendes aldrig med posten. KUN pr mail.
CopenhagenLuxe.dk gavekort benyttes via en kode, som indtastes i rabatkodefeltet i kurven, før du går til kassen. Hvis beløbet på gavekortet ikke dække tilstrækkeligt, kræves der yderligere betaling.
Gavekort købt på hjemmesiden CopenhagenLuxe.dk kan KUN benyttes online. Dette gavekort kan ikke benyttes i vores butikker. Gavekort købt i vores butikker kan ligeledes ikke benyttes på hjemmesiden.
Gavekortet kan ikke indløses til kontanter.
Er dele eller hele din returordre betalt med gavekort, vil beløbet blive sat ind på gavekortet igen.

 

14. TILGODEBEVIS
Tilgodebevis er gyldige i 3 år fra købstidspunktet.
Tilgodebeviset udleveres som en personlig kode, du kan benytte i rabatkodefeltet i kurven. Denne kode er personlig og må ikke deles med andre. Hvis tilgodebeviset bliver brugt uden tilgodebevishavers tilladelse, vil værdien af tilgodebeviset i disse tilfælde ikke blive erstattet. Hvis beløbet på tilgodebeviset ikke dække tilstrækkeligt, kræves der yderligere betaling.
Tilgodebevis udsted på hjemmesiden kan KUN benyttes på hjemmesiden. Ligeledes kan tilgodebevis udstedt i butikkerne ikke benyttes på hjemmesiden.
Har du betalt med tilgodebevis, på en returordre vil pengene blive sat ind på tilgodebeviset igen. Tilgodebevis kan ikke ombyttes til kontanter.
Tilgodebeviset benyttes ikke til betaling af eventuel forsendelse. Kommer totalbeløbet f.eks. under minimumsbeløbet 198,- vil du skulle betale fragt.

 

15. KØB AF GAVER
Ønsker du at købe en gave hos Copenhagenluxe.dk skal du ved ordreafgivelse notere følgende som kommentar:

  • Dato gaven skal gives.
  • Hvis kun dele af ordren er til gave, skal der noteres hvilke(n) vare(r) der er til gave. 

Man har 14 dages fortrydelsesret fra den dag pakkes modtages. Pakken anses som modtaget den dag du afhenter den i pakkeshoppen eller den er stillet på din adresse. Fuld refundering kan derfor KUN foretages, hvis en vare returneres indenfor de 14 dages fortrydelsesfrist fra pakken er modtaget.

Er ordren noteret til at være en gave? Gavemodtager har 14 dages bytteret fra den oplyste dato gaven skal gives. Med byttemærket kan du få et tilgodebevis til vores webshop – i butikkerne kan du bytte til anden vare eller tilgodebevis med byttemærke. Alle ordrer noteret som gave, kommer med byttemærke på varerne hvoraf byttefristen fremgår. 

Har du glemt at notere din ordre som gave, skal du meddele dette til kundeservice inden ordren afsendes. Når pakken er afsendt kan vi ikke længere ændre eller markere ordren som gave.

16. KLAGEMULIGHED
Hvis der mod vores forventning skulle opstå uoverensstemmelser, vi ikke sammen kan løse, kan der indgives en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning:
Center for Klageløsning
Nævnenes hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til center for klageløsning via klageportalen for nævnenes hus via følgende link: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du indgive din klage i EU-kommissionens online klageplatform. Klagen indgives via følgende link: htts://ec.europa.eu/odr

 

Scroll to Top