Ofte Stillede Spørgsmål

Herunder kan du finde svar på de spørgsmål vi oftest får stillet hos CopenhagenLuxe.dk

Ordre information

Finder du ikke den vare du søger eller er din størrelse udsolgt er du altid velkommen til at kontakte kundeservice. Vi kan prøve at skaffe varen hjem. 

Vi har desværre ikke en størrelsesvejledning. Ud for hver model angiver vi en vejledende pasform for modellen. Denne er dog kun vejledende, da størrelser også kan variere ud fra kroptype og proportion. 
Man er altid velkommen til at kontakte kundeservice. Så måler vi med glæde specifikke størrelser og modeller.

Handler du for over 298 kr. giver vi gratis fragt til din valgte GLS pakkeshop i Danmark. Køber du for mindre en minimumsbeløbet på 198 kr., koster fragten til pakkeshop 29 kr. 
Levering med GLS omdeling i Danmark koster 49 kr.

For udenlandske fragtpriser læs mere her.

Har du ikke modtaget ordrebekræftelse på mail om din ordre efter 2 timer fra ordreafgivelse skal du kontakte kundeservice.  Husk dog altid at tjekke mappen for spam/uønsket mail. Ofte skyldes det forkert indtastet mailadresse eller fejl hvor betalingen ikke er gået igennem.

Det er vigtigt at kontakte kundeservice hurtigst mulig. Er pakken afsendt kan oplysningerne ikke ændres på selveste pakken.

Vi har gratis retur på alle danske ordrer.

Det eneste du skal gøre er at pakke returvaren forsvarligt ind. Udfylde returseddel som vedlægges i pakken med den medfulgte faktura. Klistre den medfulgte returlabel uden på pakken og aflever den i din nærmeste GLS pakkeshop. 
HUSK! Returlabels er ikke personlige og kan ikke genkendes i vores system. Skulle din pakke blive væk er det vigtigt du har husket at få kvittering med ved aflevering af returforsendelsen. Denne indeholder alle pakkens oplysninger samt dokumentation for afleveringen.

Ved udenlandske ordrer er returnering for egen regning.
Læs mere om returnering her.

Oplever du fejl eller mangel ved en modtaget vare skal du kontakte kundeservice pr mail. Vi har udarbejdet en guide til hvordan du skal forholde dig, som du kan læse om her. Før du kontaktet kundeservice er det en god idé at læse punktet for afklaring.

Vi gør opmærksom på at vi ikke kan håndtere reklamationer pr telefon eller for varer købt i vores butikker.

Oplever du en fejl på en vare købt i en af vores butikker skal du henvende dig til den nærmeste Copenhagen Luxe butik, hvor du medbringer varen med fejl og kvittering. Kvittering skal ALTID medbringes.

Læs mere om reklamation for onlinekøb her.

Levering og returnering

Når du har lavet en ordre modtager du en ordrebekræftelse med dine oplysninger på mail.

Styles og størrelse

Ud for hver vare vejledes hvorvidt pasformen er lille, normal eller stor. Du kan kontakte kundeservice for mål på en specifik model.

Betaling

Du kan vælge mellem 4 betalingsløsninger på hjemmesiden: kortbetaling, mobilepay*, Paypal og Anyday delbetaling*.

Fragt information

Yes, we ship to other countries than Denmark. 
At the moment we also ship to Sweden, Norway, Finland, Germany, France, The Netherlands, Luxembourg, Faroe Islands, Greenland, Great Britain and USA. 
Read more about shipping and prices click here.
Did you not find your country on the list? No worries. Contact our customerservice and we will look into the possiblity of shipping to your country.

GLS har følgende leveringstider.
Danmark 1-2 hverdage
Indenfor EU 2-5 hverdage
Udenfor EU 5-10 hverdage

Handler du for over 298 kr. giver vi gratis fragt til din valgte GLS pakkeshop i Danmark. Køber du for mindre en minimumsbeløbet på 198 kr., koster fragten til pakkeshop 29 kr. 
Levering med GLS omdeling i Danmark koster 49 kr.

Ved ordreafsendelse modtager du en mail med link til tracking af pakken.
Du kan også følge din pakke på GLS.dk med pakkenummer eller tracking ID.

Webshoppen er lokaliseret ved vores butik i Roskilde. Du kan derfor vælge gratis afhentning i vores butik på RO’s Torv. Der kan desværre ikke bestilles til afhentning i vores andre butikker.

Du kan bytte og returner i alle vores Copenhagen Luxe butikker. Blot medbring varen, den udfyldte returseddel samt faktura indenfor de 14 dages fortrydelsesfrist. Ved bytning gør vi dog opmærksom på, at vi ikke kan garantere den enkelte butik har varen på lager, da butikkerne har begrænset lagerkapacitet. Her kan man eventuelt forsøge at kontakte butikken inden, for at høre om det er noget de vil skaffe hjem. Læs mere her.

Ved indlevering af din returpakke har du fået udleveret en kvittering. Denne indeholder pakkens nummer, som du kan tracke på GLS.dk for at følge pakkens vej. Vi gør opmærksom på, at returordrer håndteres i kronologisk rækkefølge og det derfor ikke vil gå hurtigere at kontakte kundeservice med spørgsmål om pakken er kommet retur.

Ved udenlandske ordrer er returforsendelsen på egen regning, hvorfor tracking afhænger af om du har valgt en forsendelse hvor dette er med.

Betalings information

Alle priser på vores hjemmeside er i danske kroner (DKK) og er inkluderet dansk moms.

Vi har ikke mulighed for at lave kontooverførsler og har derfor ikke aftaler om momsfri.

Rabatkoder indtastes i kurven før du går til betaling.
Rabatkoden har ofte nogle vilkår for benyttelse. Tjek at alle disse er dækket ind. 
De fleste rabatkoder kan f.eks. ikke benyttes på i forvejen nedsatte varer samt gavekort. Det kan også være rabatkoden er udløbet eller har en minimumsbeløb for benyttelse.

Har du tjekket for alt det ovenstående kontakt kundeservice for klargørelse.

Hos Copenhagenluxe.dk kan du benytte betalingsmetoderne Paypal, delbetaling med Anyday, Mobilepay og almindelige betalingskort visa, dankort og mastercard.

Ved betaling med mobilepay gør vi opmærksom på, at minusbeløbet i appen kun indikere en godkendelse af, at vi må trække beløbet. Ved alle ordrer trækkes pengene først fra din valgte betalingsmetode når din ordre er gennemført.

Anyday er en helt ny måde at betale på, hvor du slipper
fuldstændig for renter, ekstra gebyrer, bondefangeri og
andre ubehagelige overraskelser. 

Ved Anyday delbetaling kan du afbetale din ordre over rater. 

For at benytte Anyday skal du have dansk adresse og handle for over 300 kr. pr ordre.

Kan du ikke få lov at gå til betaling tjek altid at der er sat hak ved godkendelse af handelsbetingelserne, samt alle felter med *rødstjerne er udfyldt. Virker dette ikke vil der i de fleste tilfælde i toppen af siden vise en fejlbemærkning/årsag.

Kan du stadig ikke finde fejlen kontakt kundeservice. I chatten kan du vedhæfte billeder. Send derfor meget gerne skærmbillede af siden.

Vælger du at returnere din ordre eller dele af den har vi hos Copenhagen Luxe en behandlingsproces på 2-4 hverdage.

Pengene refunderes tilbage den vej de kom ind. Dvs. de tilbagebetales til den konto eller kort, som du originalt betalte med. Når din returnerings er færdig behandlet modtager du bemærkning på mail.

Indkøbskurv