Reklamation

Nedenfor kan du læse om hvordan du skal forholde dig, hvis du skulle opleve fejl eller mangel ved en vare købt på CopenhagenLuxe.dk

Hvis du skulle opleve en fejl eller mangel på din leverede vare, da kontakt altid vores kundeservice på mail før andet foretages. 

Hvis du skulle opleve fejl eller mangel på en vare købt i en af vores butikker skal du tage kontakt til én af vores fysiske butikker. Vi kan ikke håndtere reklamationer for butikskøb online.

Hvis du mod forventning modtager en forkert vare eller en vare med fejl – så kontakt vores kundeservice på Admin@copenhagenluxe.dk
Aftales det med kundeservice varen sendt retur, fremsendes gratis fragtlabel til returnering. 
Vi kan ikke refundere penge for fragten af forkert leverede varer eller varer med fejl, hvis kunden selv vælger at sende varen tilbage uden klar aftale med vores kundeservice.

Inden du reklamerer er det måske en god ide at læse, “afklaring” og “punkter der skal overholdes” nedenfor.

For at vi kan håndtere reklamationen hurtigst muligt bedes du i mailen skrive:

  • Ordre nummer
  • Style nr. og størrelse. 
  • Billede af årsagen til reklamationen (Det er vigtigt at man kan se hvad billederne forestiller, og at de hverken er slørrede eller i meget dårlig opløsning.)

Når vi modtager mailen kigger en af vores medarbejdere på billedet, hvor vi i de fleste tilfælde kan finde en løsning over mail.  (Husk at vores kundeservice holder lukket lørdag og søndag).

I nogle tilfælde er vi nødt til at få varen ind til undersøgelse. Ved denne procedure sender vi en returlabel på mail, der skal printes. Varen skal pakkes forsvarligt, og sendes indenfor 3 hverdage. Hvis varen ikke er sendt indenfor 3 hverdage – da kan reklamationen afvises!

Min pakke var beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?

Det er altid en god idé, at kontrollere, at pakken og dens indhold ikke er beskadiget, før du tager imod leveringen. Hvis pakken er beskadiget under transporten, skal du ikke modtage den eller kvittere for den, men kontakte vores kundeservice angående skaden. Pakken sendes så tilbage til os og vi tilbagebetaler ordren eller sender en ny pakke afsted.

Hvis du allerede har taget imod pakken, eller hvis anden har taget imod den for dig, skal du kontakte kundeservice indenfor 2 hverdage fra modtagelse på mail admin@copenhagenluxe.dk.
Send en mail med foto af pakkens stand, indholdet, fejlen på indholdet samt ordre nr. Du skal gemme emballage og pakkens indhold, da vi i disse sager skal reklamere til fragtselskabet. 

Afklaring

Er der overhovedet noget galt med varen eller har fejlen en betydning for varens udseende eller funktion?
Skyldes det, der er galt, en oprindelig fejl ved varen. Altså en fejl sket på fabrikken? 
Er du selv skyld i fejlens opståen ved forkert brug eller er varen bare almindelig slidt

Punkter der skal overholdes
  • Du skal reklamere øjeblikkeligt efter du har konstateret manglen. Du skal altså reagere indenfor rimelig tid.
  • Du må ikke reparere på varen.
  • Du må ikke benytte varen efter manglen er konstateret. 
  • Du skal sende varen tilbage til os indenfor 3 hverdage efter du har modtaget returlabel. 

Overholdes ovenstående punkter ikke er vi i vores ret til at afvise din reklamation.

Indkøbskurv