Returnering

Nedenfor kan du læse hvor du returnerer din ordre eller dele af din ordre fra CopenhagenLuxe.dk.

Hos CopenhagenLuxe.dk har du 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din ordre.

Ønske om fortrydelse skal skriftlig meddeles os senest 14 dage efter leveringen og være i vores hænder senest 14 dage efter vi er blevet informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Ønske om fortrydelse skal sendes til mail admin@copenhagenluxe.dk, hvor du gør klart og tydelig opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesretten.

Returnering i Danmark

Skal du sende din pakke retur indenfor Danmarks grænser kan du benytte den medfulgte fragtlabel helt gratis. Aflever blot din returpakke i nærmeste GLS pakkeshop.
BEMÆRK! Genanvendes den originale forsendelsespose må den gamle label ikke være synlig.
Husk altid at få kvittering udleveret ved afsendelse af pakken, da denne indeholder vigtig information om pakken til tracking samt er din dokumentation for forsendelsen – alle returlabels er ikke personlige og kan ikke genkendes eller kobles til én specifik ordre.

Du kan også vælge at returnere og bytte din ordre i en af vores butikker. Medbring varen samt faktura og mød op indenfor de 14 dages fortrydelsesret. Returnerer du i vores butik i Roskilde får du en kvittering for indlevering af varen, hvorefter pengene vil blive refunderet til det kort ordren er betalt med. 
BEMÆRK! ordrer betalt med Anyday delbetaling kan IKKE returneres i vores butikker!

Vælger du ikke at benytte den medfulgte returlabel eller ønsker at sende retur af 2. omgange er forsendelsen i disse tilfælde på egen regning. Pakken skal sendes direkte til vores adresse – vi afhenter ikke pakker i pakkeshops, døgnboks, swipboks og lignende. 

Vores adresse er:
Copenhagen Luxe
Grønnegade 2
DK – 4000 Roskilde

 
Returnering fra Sverige

Ønsker du at returnere en ordre fra Sverige er alle omkostninger knyttet til returneringen på egen regning. Du har mulighed for at kunne benytte dig af den vedlagte returlabel. Denne koster 69 DKK, som vil blive fratrukket din returordre. 
For at benytte dig af dette skal du blot klistre fragtlabelen uden på pakken og aflevere pakken i din nærmeste DB Schenker pakkeshop (tildæk alle andre synlige labels). Husk at få kvittering for forsendelsen udleveret, som dokumentation for forsendelsen.

Ønsker du selv at stå for returneringen skal pakken sendes med omdeling til følgende adresse:
Copenhagen Luxe
Grønnegade 2,
DK – 4000 Roskilde

Vi gør opmærksom på, at vi ikke afhenter pakker leveret i pakkeshop, swipbok eller anden form for levering der ikke er på ovenstående adresse.

Bor du nær en af vores butikker og er indenfor de 14 dages fortrydelsesret kan du også returnere din ordre her. Blot medbring varen og faktura.
Find vores butikker her.

 

Returnering fra andre lande

Ønsker du at returnere en ordre uden for Danmarks grænser er alle omkostninger knyttet til returneringen på egen regning – vi har desværre på nuværende tidspunk heller ikke mulighed for at sælge returfragtlabels.

Hvis du er nær en af vores butikker indenfor dine 14 dages fortrydelsesret kan du også returnere her. Blot medbring varen og faktura. 

Pakken skal sendes til vores adresse:
Copenhagen Luxe
Grønnegade 2
DK – 4000 Roskilde

Pakken skal sendes med omdeling – dette vil sige direkte til vores adresse. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops eller andre udleveringssteder. Vi er lokaliseret i et center, som har lukket om natten, hvorfor vi ikke anbefaler at benytte DAO og BRING, som netop leverer om natten.

Læs meget mere om din fortrydelsesret, returnering og varens stand under punkterne 7, 8 og 10 i handelsbetingelserne.

 
Uafhentede pakker // nægte modtagelse

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen – dette koster et gebyr svarende til den original betalte fragtpris, som vil blive fratrukket din ordre. Pakker ligge i pakkeshoppen i 7 hverdage før den sendes retur til os som uafhentet. Har du derfor ikke modtaget besked om leveringen indenfor 2-3 hverdage fra pakkens afsendelse anbefaler vi at tjekke dit tracking id, kontakte GLS eller vores kundeservice. 

 
Returneringsprocessen

Behandlingstiden fra vi har modtaget din returpakke er typisk 2-5 hverdage. Alle returpakker gennemgås i kronologisk rækkefølge. Kontakt til kundeservice pr mail eller telefon fremskynder derfor IKKE returneringsprocessen. Er du derfor i tvivl om din pakke er nået sikkert frem kan du tracke din returpakke på GLS.dk med pakkenummeret, som du finder på kvitteringen du modtager når du sender din returpakke i pakkeshoppen. Har du nogle spørgsmål angående returpakkens vej kontakt GLS kundeservice. Når din returordre er gennemgået og godkendt, vil du modtage en mail om dette.

Pengene for retur ordren tilbageføres samme vej, som betalingen er sket. Vi har ikke mulighed for at tilbagebetale til anden konto end den betalingen originalt er sket fra – vi kan ikke udføre bankoverførsler. Har du fået besked om færdigbehandlingen af din retur ordre, men efter 7 bankdage ikke fået pengene retur på kontoen kontakt vores kundeservice – hav altid dit ordre nummer ved hånden. Dette letter ekspeditionen.

Copenhagen Luxe kan ikke holdes ansvarlig eller kompensere for pakker tabt i returfragten. 

Indkøbskurv